Kraj

Wedel szykuje grę miejską

Oprócz świątecznej kampanii outdoorowej realizowanej pod hasłem "Razem na Święta", marketer przygotował też dla konsumentów grę miejską pt. "Gdzie Wedel ukrył Złotą Pisankę?".

Wedel szykuje grę miejską
Wedel przygotował specjalną świąteczną ofertę wielkanocną. Na bazie tradycyjnej, wedlowskiej czekolady powstało wiele produktów nawiązujących do świąt. Najważniejszymi produktami są Czekoladowe Pisanki, ale również tradycyjne produkty Wedla zyskały świąteczną oprawę, także w ramach ekspozycji handlowych.

Oferta Świąteczna Wedla została przygotowana jako element kampanii wielkanocnej i jest wspierana programami handlowymi dla sklepów i konsumentów oraz kampanią outdoorową pod hasłem „Razem na Święta”.

Działania związane ze świętami, tak jak wszystkie działania marki od jesieni 2009 r., prowadzone są na platformie „Wedel. Fabryka Przyjemności”. Jej celem jest wzmocnienie tożsamości Wedla jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności oraz uwspółcześnienie komunikacji marki.

W niedzielę, 17 kwietnia, w Warszawie, Katowicach i Gdańsku, odbędzie się gra miejska pt.: „Gdzie Wedel ukrył Złotą Pisankę?”. Wszyscy zainteresowani mają okazję wybrać się w podróż w poszukiwaniu Złotej Pisanki. Każdy biorący udział w zabawie otrzyma Dziennik Zadań oraz mapkę z oznaczonymi punktami gry. Z takim zestawem wyruszy w miasto. Na uczestników czekać będą czekoladowe zadania – niespodzianki, które należy wykonać, aby dotrzeć do głównej nagrody, którą jest pisanka wykonana ze szczerego złota. Nie zabraknie także czekoladowych pisanek do osłodzenia poszukiwań. Za organizację gry, podobnie jak w roku ubiegłym, odpowiada agencja Twenty Four Seven PR.

Wedel zaproponuje także nową wersję wielkanocnej gry online „Złap pisanki”. Premiera gry miała miejsce w 2009 r. Aplikacja mająca swój rodowód w kultowej grze „Nu Pagadi Zajac” jest dostępna na www.zlapjajka.pl oraz na www.wedel.pl. Gra polega na łapaniu pisanek i zdobywaniu za to punktów. Gra jest dostępna nie tylko dla internautów – powstała specjalna aplikacja dla użytkowników telefonów iPhone i iPod’ów.

Za kampanię reklamową odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy ZenithOptimedia. Za obsługę public relations odpowiedzialna jest Twenty Four Seven PR.