Kraj

Fitness według planu PanMedia Western

Popraw formę z Decathlonem - nawołuje nowa kampania.

Fitness według planu PanMedia Western
Dom mediowy PanMedia Western zaplanował najnowszą kampanię dla swojego stałego klienta – sieci sklepów ze sprzętem sportowym Decathlon.

Głównym targetem są amatorsko i profesjonalnie uprawiające sport kobiety, jednak kampania będzie także kierowana do mężczyzn i młodzieży, chcących wrócić do formy po zimie.

Do komunikacji z główną grupą docelową wykorzystano magazyny: „Shape”, „Viva”, „Party”, „Gala”, „Przyjaciółka”, oraz witryny internetowe odwiedzane głównie przez młode i aktywne kobiety. Oferta Decathlonu promowana będzie także w lokalnych stacjach radiowych, ogólnopolskim internetowym radiu Open FM oraz na outdoorze.

Kampania outdoorowa obejmie następujące miasta: Warszawa, Piaseczno, Wrocław, Kraków, Legnica, Sosnowiec, Gliwice, Bielsko-Biała, Opole, Gdańsk, Żory, Częstochowa, Łódź, Lublin, Bydgoszcz, Słupsk, Poznań.

Za kreację i produkcję spotów radiowych odpowiada studio produkcyjne Eurozet; za internet i prasę – agencja reklamowa Garmont.

Kampania potrwa do 20 marca.