Kraj

Dialog wystartował z oceaniczną kampanią

Kampanią "Ocean możliwości" operator chce zwiększyć świadomość marki i wizerunku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnKsOtEdXFtk%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rozpoczęła się kampania marketingowa Dialogu dla klientów indywidualnych pod hasłem “Ocean możliwości”. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy elastycznych pakietów multimedialnych, świadczonych w oparciu o technologię światłowodową.

Tegoroczną odsłonę kampanii Dialogu wyróżnia nowa kreacja – barwny i bogaty podwodny świat, odkrywany przez życzliwą i przyjazną rybkę.

Kampania potrwa do końca maja. Animowane spoty telewizyjne (30- i 15-sekundowe) będą emitowane w kanałach ogólnych i tematycznych. W spocie wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba “Halo, to ja”.

Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano dedykowaną landing page dostępną pod adresem www.dialog.pl/oceanmozliwosci oraz kreacje emitowane w ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych. Wsparciem kampanii są materiały BTL i POS oraz niestandardowe działania outdoorowe.

Już 21 marca startuje mobilny punkt sprzedaży Dialogu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii Dialog SA. – W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej aż przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.

Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja ACztery, formaty do kampanii online opracowała agencja MindChili, a media zaplanowały domy mediowe: MPG i Media Contacts.