Kraj

Microsoft w formacie SmartContext

Firma Microsoft emituje w sieci reklamy intekstowe związane z kampanią Cloud Computing.

Microsoft w formacie SmartContext

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ruszyła kampania Cloud Computing Microsoftu, realizowana w systemie SmartContext. Działania realizowane są w mediach branżowych skierowanych do specjalistów IT, przede wszystkim w serwisach poświęconych technologii i biznesowi.

W kampanii wykorzystano formę SmartExclusive. Jest to kreacja flash wyświetlana na warstwie strony w momencie najechania przez użytkownika na słowa kluczowe występujące w treści serwisu. Specjalnie na potrzeby kampanii Cloud Computing wprowadzono niestandardowy wymiar tej formy – 350×550 pix.

Drugim formatem reklamowym wykorzystanym w działaniach dla Microsoftu jest News Streamer. Jest to banner zawierający leady do krótkich tekstów na temat usługi Cloud Computing. Opisy usług wyświetlają się w rozwijanej ramce po najechaniu na wybrany lead. Informacje te są co tydzień aktualizowane.

W pierwszym etapie kampania opiera się głównie na internecie, prasie oraz eventach. W ramach powyższego projektu Microsoftu stworzona została także reklama interaktywna na iPada.

SmartContext jest częścią grupy ARBOinteractive. Współpracuje m.in. z witrynami: dlaStudenta.pl, Kafeteria.pl, Pudelek.pl czy Spryciarze.pl.