Kraj

Onet rusza z wiosenną kampanią

Onet podkreśla, że jest nowoczesnym medium informacyjno-rozrywkowym.


Pod hasłem „Zacznij od Onet!” ruszyła wiosenna kampania reklamowa największego polskiego portalu. Działania prowadzone są w telewizji, radiu i prasie. Potrwają do połowy kwietnia.

W kampanii wykorzystywany jest 30-sekundowy spot telewizyjny oraz 30-sekundowy spot radiowy – oba przygotowane przez agencję TBWA. Emitowane będą na kanałach TVN, TVN24, TVN Siedem, w Pulsie i w 4Fun.TV oraz w Radiu Zet, RMF oraz Radiu Eska.

– W komunikacji podkreślamy, że Onet jest nowoczesnym medium informacyjno-rozrywkowym. Przygotowaliśmy spot zachęcający użytkowników do tego, żeby swoją codzienną internetową aktywność zaczynali na Onecie, gdzie znajdą zawsze najnowsze informacje i emocjonującą rozrywkę – mówi Agata Kosmal, zarządzająca działem marketingu i komunikacji w Grupie Onet.pl.

Media zaplanował Starcom we współpracy z działem marketingu i komunikacji Onetu.