Kraj

Change Integrated w Rosji [WIDEO]

Agencja przygotowała kampanię reklamową dla marki Hansa na rynek rosyjski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FY18v8A_WdMs%22%7D

Change Integrated po roku współpracy z Amica Wronki SA na polskim rynku  rozszerza zakres swoich usług i wspiera działania prowadzone przez Amikę na innych rynkach. W tym celu został przygotowany i wyprodukowany spot telewizyjny przybliżający konsumentom zalety kuchni z linii Impression, sprzedawanej na rynku rosyjskim pod marką Hansa.

Hansa obecna jest na rynku rosyjskim od wielu lat i oferuje sprzęty AGD w różnych kategoriach. – Rynek rosyjski jest rynkiem bardzo konkurencyjnym. Oczywiście cena ma znaczenie przy wyborze sprzętu AGD, ale konsument jest dobrze wyedukowany i wie, czego szuka. To właśnie dlatego ważne jest wiarygodne i atrakcyjne przedstawienie sprzętu i jego funkcjonalności, które będą mówić same za siebie – mówi Karina Komorowska, account director z Change.

– Przygotowany spot jest swoistą podróżą, podczas której widz poznaje zaawansowane funkcje promowanego piekarnika – dodają Sunil Nair i Robert Olszewski, team kreatywny odpowiedzialny za kreację.

Zostały przygotowane dwie długości spotów: 25- i 10-sekundowe. Emisja spotu rozpoczęła się w marcu br.

Amica Wronki jest kolejnym klientem z portfolio Change Integrated, który powierzył jej zadania poza granicami Polski. Centrala PZ Cussons w Wielkiej Brytanii w zeszłym roku zaliczyła Change do grona swoich strategicznych partnerów, jednocześnie powierzając jej obsługę kluczowych marek w Nigerii.