Kraj

Royal Unibrew inwestuje w nową Łomżę

Po raz pierwszy w ogólnopolskiej telewizji pojawią się reklamy piwa o smaku miodowym.

Royal Unibrew Polska, producent piwa marki Łomża, wprowadza do sprzedaży jej nowy wariant – piwo Łomża Export Miodowe.

W tym tygodniu rozpoczyna się ogólnopolska kampania telewizyjna Łomży (spoty reklamowe emitowane w TVP, Polsacie, TVN i wybranych kanałach tematycznych). Jej pierwsza część dotyczy podstawowego wariantu Łomży Export (producent wykorzystuje film reklamowy przygotowany w ub.r. przez agencję Testardo Gram).

W kwietniu pojawi się nowa wersja reklamy – z tzw. dokrętką informującą o nowym, miodowym wariancie Łomży. Marketer rozważa także wykorzystanie w kampanii nośników reklamy zewnętrznej. 
Łomża Export Miodowe to piwo jasne pasteryzowane o zawartości alkoholu 5,7 proc. obj., dostępne w półlitrowych butelkach bezzwrotnych. Do jego produkcji wykorzystano naturalny miód wielokwiatowy i gryczany z pasiek Dariusza Wasilewskiego, prezesa Regionalnego Związku Pszczelarzy w Łomży. Zauważalność nowego piwa na półce sklepowej ma także wspomagać specjalnie zaprojektowana linia materiałów POS.

W najbliższych tygodniach można spodziewać się formalnego zarejestrowania połączenia firmy browarniczej Van Pur i Royal Unibrew Polska (o tej transakcji pisaliśmy w MMP24 6 grudnia ub.r.), w wyniku którego powstanie firma Van Pur Łomża – czwarty na rynku producent piwa zarządzający pięcioma browarami o łącznej mocy produkcyjnej ok. 3,4-3,6 mln hektolitrów rocznie.