Zagranica

Levi Strauss Europe przygotowuje kampanię reklamową w Europie

Producent odzieży Levi Strauss Europe rozpocznie w drugiej połowie lutego br. europejską kampanię reklamową swojej marki Levi's Engineered Jeans. Działania...

Producent odzieży Levi Strauss Europe rozpocznie w drugiej połowie lutego br. europejską kampanię reklamową swojej marki Levi’s Engineered Jeans. Działania reklamowe przygotowała londyńska agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH), która w minionym roku otrzymała złoto na międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes za reklamę “Huragan” stworzoną dla marki Levi Strauss. Nowa kampania zatytułowana “Odyssey” zainspirowana została filmem “Przyczajony Tygrys, ukryty Smok”. “Odyssey” będzie ostatnią kampanią dla Levi’s Engineered Jeans. Marka ta zdaniem Dereka Robsona, group business director w BBH, spełniła już oczekiwane cele sprzedażowe i zostanie wycofana z rynku.