M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BPH TFI: kampania i konkurs

Alicja Szabłowska | 17 marca 2011, 06:00

Bank promuje swój nowy fundusz - BPH FIZ Multi Inwestycja.

BPH TFI startuje z kampanią promocyjną nowego na polskim rynku funduszu – BPH FIZ Multi Inwestycja.

Kampania będzie prowadzona w dziennikach ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Puls Biznesu", "Parkiet") oraz tygodnikach opiniotwórczych ("Polityka", "Wprost"). Zaplanowana została także intensywna kampania w internecie. Towarzyszyć jej będą materiały POS i szerokie działania z zakresu marketingu bezpośredniego.

– Nasi klienci to osoby aktywnie poszukujące rozwiązań dających szanse na atrakcyjne zyski i jednocześnie ceniące rozważne inwestowanie. Rozumiejąc te potrzeby, wprowadziliśmy unikalny na polskim rynku fundusz BPH FIZ Multi Inwestycja, który dąży do zarabiania niezależnie od zmiennej sytuacji na rynkach finansowych. Jest jednym z pierwszych tego typu funduszy na rynku, który adresowany jest do tak szerokiego grona odbiorców. To atrakcyjna oferta, która może być strzałem w dziesiątkę – mówi Wojciech Bablok, dyrektor departamentu marketingu i PR w BPH TFI.

Kampanię wspiera również konkurs "Strzał w 10 z BPH TFI". Przewidziany jest dla klientów, którzy złożą zapisy na certyfikaty inwestycyjne BPH FIZ Multi Inwestycja na kwotę minimum 10 tys. zł. Każda co tysięczna osoba wygrywa iPad2, co setna miniodtwarzacz filmów DVD, a co dziesiąta – stację pogodową. O wygranych decyduje kolejność złożenia zapisu na certyfikaty BPH FIZ Multi Inwestycja.

– W ramach kampanii staramy się dotrzeć zarówno do osób, które mają już doświadczenia z inwestycjami w fundusze, jak i do takich, które wybierały dotychczas bezpieczniejsze lokaty, a oczekują szansy na atrakcyjniejsze stopy zwrotu. W tym celu wykorzystujemy nowe narzędzia, takie jak dystrybuowana w internecie wideoprezentacja funduszu czy też atrakcyjny konkurs dla klientów – dodaje Bablok.

Za kreację kampanii odpowiada Walk The Line, a zakupem mediów zajął się Starcom. Kampania potrwa do 29 kwietnia 2011 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,