M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Roszad personalnych w Grupie Żywiec ciąg dalszy

Maciej Burlikowski | 17 marca 2011, 06:00

Marcin Filipiak będzie odpowiadał za markę Żywiec, a Monika Dryja - za Warkę.

W ostatnim czasie Grupa Żywiec, drugi co do wielkości producent piwa w kraju, przechodzi wiele zmian personalnych (patrz MMP24 z 9 marca br.). Jego dwie kluczowe marki mają nowych brand managerów.

Brand managerem marki Żywiec w teamie Joanny Nowakowskiej, marketing managera tej marki, będzie od 1 kwietnia Marcin Filipiak, dotychczas brand manager marki Fortuna w Agros Novej (z firmą związany był od 2006 r.).

Natomiast stanowisko brand managera Warki w teamie Izabeli Głodek, marketing managera tej marki, objęła Monika Dryja, która awansowała z pozycji junior brand managera.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,