M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Totalizator szuka autora nowego serwisu WWW

Beata Goczał | 18 marca 2011, 06:00

Firma prowadzi też przetarg na obsługę public relations.

Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na wykonanie portalu produktowego www.lotto.pl.

Ma to być serwis konsumencki skierowany do obecnych i potencjalnych klientów. Głównym powodem jego odwiedzin ma być - tak jak jest do tej pory - chęć sprawdzenia wyników losowań. Totalizator chce dodatkowo, by gracz dowiadywał się nie tylko o przegranej, lecz także dostawał nadzieję na wygraną, tak by serwis internetowy nie kojarzył się jego użytkownikom z przegraną. "Głównym celem serwisu jest budowanie chęci do grania. Serwis WWW powinien rozbudzać wyobraźnie i żądze wygrania. Tworzyć wrażenie, że wygrana jest na wyciągnięcie ręki, a radość grania jest nierozerwalnie związana z produktami zamawiającego" - czytamy w briefie przetargowym.

Totalizator wymaga, aby uczestnicy przetargu przygotowali nie tylko projekt tradycyjnego serwisu WWW, lecz także jego wersji mobilnej. Docelowo portal ma skupiać wszystkie produkty Totalizatora: Lotto, Multi Multi, Mini Lotto, Joker, Keno, Zdrapki, Los Milionos oraz przyszłe produkty (ok. cztery w ciągu dwóch lat).

Warunkiem udziału w konkursie, który trwa do 22 marca br., jest wpłata wadium w kwocie 25 tys. zł.

Autorem obecnego serwisu Lotto.pl jest Maxus Net Communications.

Równolegle Totalizator Sportowy szuka agencji do kompleksowej usługi public relations. Zwycięzca przetargu zajmie się m.in.: opracowaniem długofalowej i kompleksowej strategii PR dla spółki i jej marek produktowych, działaniami media relations, zadba o wizerunek zarządu spółki w mediach, PR produktowy, administrowanie profilu w portalach społecznościowych. Zajmie się również działalnością charytatywną i sponsoringową Totalizatora, komunikacją wewnętrzną oraz PR dla Oddziału Wyścigi Konne. Jednym z kluczowych zadań agencji będzie opracowanie planu komunikacji dla sponsora generalnego polskiej reprezentacji olimpijskiej, czyli Lotto.

Warunkiem udziału w tym przetargu jest wpłata wadium w kwocie 50 tys. zł.

Wyłoniona w konkursie agencja będzie pracować dla Totalizatora do końca br. Umowa może zostać jednak przedłużona maksymalnie o kolejnych 12 miesięcy. Przetarg trwa do 31 marca br.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,