M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cyfra+ reklamuje poszerzoną ofertę [WIDEO]

Maciej Florek | 18 marca 2011, 06:00

Kampania prowadzona będzie w mediach tradycyjnych.

W ofercie Cyfry+ wszystkie kanały premium z rodziny Canal+, włącznie z ich wersjami w wysokiej rozdzielczości, staną się integralną częścią nowych pakietów promocyjnych: Canal+ Start, Canal+ Kompakt i Canal+ Optimum.

W ramach promocyjnej oferty pakiety z Canal+ dostępne są w stałej cenie od 43 zł miesięcznie, obowiązującej przez cały okres umowy, czyli przez 19 lub 26 miesięcy. Klienci mają również możliwość wyboru pakietów Start, Kompakt i Optimum niezawierających Canal+. Oferta będzie dostępna od 18 marca br.

Wprowadzeniu nowej propozycji będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa pod hasłem "Jest tylko jedna taka telewizja!”. Osią komunikacji będzie kampania telewizyjna wsparta działaniami w internecie i radiu. Wyprodukowany przez studio Platige Image spot telewizyjny będzie pojawiał się od 18 marca m.in. w: TVP, Polsacie, pakietach kanałów TVN i Discovery. Wspierająca kampania radiowa zostanie przeprowadzona m.in. na antenie Radia Zet, RMF FM i Trójki. Komunikacja w internecie odbędzie się za pośrednictwem portali: WP, Interia, Onet i serwisów YouTube, Google oraz Filmweb.

Równocześnie ze startem komunikacji dotyczącej Cyfry+ rusza telewizyjna kampania Canal+ odwołująca się do filmu "Carlos”, którego premiera odbędzie się na antenie stacji 26 marca br. 30-sekundowy spot pt. "Więzień”, wyreżyserowany przez Piotra Trzaskalskiego, będzie emitowany m.in. w: TVP, Polsacie, pakiecie kanałów TVN i Discovery.

Kampanie przygotowała agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,