Kraj

Philips będzie się reklamował w kinach

Przez najbliższy miesiąc Philips będzie miał specjalne strefy marki w 19 kinach sieci Multikino.

Philips będzie się reklamował w kinach
Od dzisiaj do 28 kwietnia w 19 multipleksach sieci Multikino pojawią się specjalne strefy marki – stworzone na kształt domowego salonu i wyposażone w produkty Philipsa (m.in. 46-calowe telewizory LED, zestawy kina domowego). Podczas weekendów w 15 wybranych kinach promocję wspierać będą animatorzy marki demonstrujący ten sprzęt.

Za te działania odpowiedzialna jest agencja Ostecx Créative, która stworzyła koncepcję i zajęła się kompleksową realizacją tej części kampanii. Za wiosenną promocję telewizorów Philipsa odpowiada agencja DDB Warszawa, która przygotowała m.in. spot emitowany w kinach, doborem mediów zajął się zaś dom mediowy Carat Polska.

Podczas promocji prowadzonej pod hasłem “Środek akcji w Twoim domu” przy zakupie telewizora z serii 7000, 8000 lub 9000 nabywcy będą mogli skorzystać z 30-dniowego okresu testowego i gwarancji zwrotu pieniędzy, jeśli sprzęt nie będzie spełniał ich oczekiwań. Osoby, które zarejestrują się na stronie promocyjnej www.philips.pl/wsrodkuakcji, będą mogły skorzystać także z bezpłatnej instalacji telewizora i kina domowego w domu przez serwisantów Philipsa.