Kraj

Netia szykuje duży projekt brandingowy

Za dwa tygodnie operator zaprezentuje swoją "nową twarz".

Operator telekomunikacyjny Netia pracuje nad zmianami swojego brandingu. Prace nad tym projektem, który operator utrzymywał w ścisłej tajemnicy, dobiegają końca – 31 marca Netia organizuje w Warszawie duży event, na którym wedle zapowiedzi zaprezentuje swoją “nową twarz”.

Jakich zmian, poza zapewne odświeżeniem logo i elementami identyfikacji wizualnej, można się spodziewać, nie wiemy. W projekt wewnątrz Netii zaangażowano wąskie grono pracowników, przedstawiciele firmy oficjalnie nie zdradzają żadnych dodatkowych szczegółów. Agencje zewnętrzne zaś, które brały udział w tych pracach, musiały podpisać klauzulę zachowania poufności, kary za jej złamanie są, jak się dowiadujemy, znaczenie wyższe od stosowanych standardowo. Nieoficjalnie usłyszeliśmy jedynie, że projekt będzie bardzo niestandardowy, nawet jak na branżę telekomunikacyjną, której innowacje nie są wszak obce, i ma mieć mocno “międzynarodowy” charakter.

Twarzą reklamową Netii od blisko 2 lat jest aktor Tomasz Kot, który w reklamach operatora wcielił się już w kilkanaście różnych postaci (m.in. selekcjonera i członków międzynarodowej kadry piłkarskiej, muchy, lekarza dentysty, pacjenta kardiologa, hipnotyzera Anatolija Kaszpirowskiego czy rosyjskiego didżeja).

Operator współpracuje m.in. z agencją reklamową Brasil oraz domem mediowym ZOG.