Zagranica

AMD powiększa struktury marketingowe regionu EMEA

Do zespołu firmy dołączą: Stefano Chiavegati, Philippe Fuchs i Jochen Ramm.

Firma AMD powiększa struktury marketingowe – do zespołu dołączy trzech nowych menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing w rejonie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Stefano Chiavegati obejmie stanowisko szefa działu commercial marketing na region EMEA. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Linh Bergen-Peters, vice-president regional marketing EMEA. Obowiązki Chiavegatiego będą się koncentrować wokół rozwijania strategii handlowej firmy w ramach współpracy z klientami korporacyjnymi oraz sektorem małych i średnich przedsiębiorstw. Chiavegati ma ponad 15 lat doświadczenia w branży IT. Pracował w międzynarodowych korporacjach zajmujących się produkcją zarówno oprogramowania, jak i sprzętu komputerowego.

Philippe Fuchs zostanie nowym szefem działu consumer marketing na region EMEA. Jego bezpośrednim przełożonym również będzie Linh Bergen-Peters. Fuchs zajmie się planowaniem i wdrażaniem strategii marketingu konsumenckiego. Pod jego pieczą znajdą się także programy sprzedaży kanałowej. Fuchs wnosi do firmy ponad 10 lat doświadczenia, jakie zdobył, zarządzając segmentem konsumenckim w największych firmach IT.

Nowym server marketing managerem w regionie EMEA zostanie Jochen Ramm. Poprowadzi relacje marketingowe AMD w zakresie rozwiązań serwerowych. Ramm ma ponad 10 lat doświadczenia w branży IT oraz rozległą wiedzę z zakresu marketingu konsumenckiego. Przed przyjściem do AMD przez wiele lat odpowiadał za kwestie sprzedaży, m.in. na poziomie regionalnym.

Amerykańska firma AMD (Advanced Micro Devices), mająca biura na całym świecie, jest producentem podzespołów komputerowych (m.in. procesorów i kart graficznych). Oferuje rozwiązania zarówno do komputerów przenośnych, stacjonarnych, jak i serwerów czy konsol do gier.

(na podst. AMD)