Celem kampanii jest podkreślenie oferty modowej centrum obejmującej odzież, obuwie, akcesoria oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Projekt zakłada dotarcie do podstawowej grupy klientów, jakimi są średniozamożne i zamożne kobiety mieszkające w południowych rejonach Warszawy, śledzące najnowsze trendy w modzie i robiące zakupy dla całej rodziny.
W kampanii postawiono na ostre kolory, wyrazistą linię kreatywną kojarzoną z modą i jednocześnie nawiązującą do wiosny. Graficznym motywem przewodnim jest prezentacja modelek na tle miasta “uszytego” z gęsto ułożonych szwów. Wiosenno-krawieckie akcenty wykorzystano także w hasłach reklamowych, np. “Kroi się na wiosnę. Nowe kolekcje”.
Plakaty reklamowe rozmieszczono na billboardach zlokalizowanych w pobliżu centrum handlowego i na drogach dojazdowych z Warszawy. Kampanię outdoorową wzmocnią materiały POS eksponowane wewnątrz galerii handlowej.
Za kreację odpowiada agencja E-Graphics. Równolegle z kampanią outdoorową prowadzone są działania PR, które powierzono Effective Public Relations.