Kraj

Wydawca "Piłki Nożnej" inwestuje w reklamę [WIDEO]

Działania reklamowe mają być rozszerzane ze względu na zbliżające się Euro 2012.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8EmkQW0KeSQ%22%7D
Magazyny “Piłka Nożna” i “Piłka Nożna Plus”, należące do Profus Management, rozpoczynają kampanię telewizyjną swoich tytułów.

Działania promocyjne początkowo ruszą w telewizji nSport. Reklamy pojawią się w relacjach z rozgrywek piłkarskich m.in. Ligii Mistrzów. Wyemitowanych zostanie 175 spotów.

Kampania reklamowa obejmie także Orange Sport. Przy materiałach o młodej ekstraklasie reklamowany będzie także tytuł “Piłka Nożna Plus – Junior”. Działania w Orange Sport potrwają do końca maja br.

Jest to początek działań reklamowych wydawnictwa związanych z przyszłorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej.

Promocja została przygotowana w całości przez firmę Mediabroker, brokera reklamy prasowej, obsługującą oba tytuły Profusa.