Kraj

Infor Ekspert sprzedaje reklamę w pakietach zasięgowych

Spółka pracuje nad strategią rozszerzenia swojego zasięgu w czasopismach i internecie.

Biuro reklamy Infor Ekspert oferuje nowe tematyczne pakiety zasięgowe. Przygotowało pięć pakietów tematycznych, których zadaniem jest wzmocnienie przekazu wśród precyzyjnie określonych grup docelowych.

Dwa pakiety (Twój Biznes oraz Moja Firma) są skierowane do firm (zawierają takie tytuły jak: “Twój Biznes”, “Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, “Monitor Księgowego”, “Personel i Zarządzanie”, “Informator Prawno-Podatkowy” oraz “Poradnik Gazety Prawnej”) i dysponują łącznym nakładem na poziomie 108 tys. egz.

Pozostałe trzy pakiety (Kadry, Księgowość, Sektor Publiczny) obejmują swym zasięgiem specjalistyczne grupy zawodowe. Zawierają w sumie 19 tytułów, których łączny nakład wynosi ponad 174 tys. egz.

Oprócz powierzchni reklamowych w kilkunastu czasopismach wydawca oferuje rozwiązanie hybrydowe, włączając do oferty reklamę na serwisach internetowych czasopism oraz newslettery i e-mailingi trafiające odpowiednio do 60 tys. i 33 tys. użytkowników.

Zdaniem wydawcy tak opracowana sprzedaż pakietowa sprawia, że klienci mogą uzyskać rabat w wysokości nawet 40 proc. w stosunku do wyjściowych sum w każdym z oferowanych mediów oddzielnie.

Miesięczna oglądalność serwisów internetowych spółki Infor Ekspert w styczniu 2011 r.  (na podstawie Gemius Traffic) wyniosła 2,3 mln unikatowych użytkowników. Spółka odnotowała 30 proc. wzrost oglądalności w porównaniu z grudniem 2010 r.