Przetargi

Chilli zajmie się obsługą hiszpańskiej marki Gocco

Hiszpanie budują sieć sklepów w Polsce, w której chcą sprzedawać odzież dla dzieci.

Chilli zajmie się obsługą hiszpańskiej marki Gocco
Agencja reklamowa Chilli wygrała przetarg na wprowadzenie na rynek polski nowej marki odzieży dla dzieci – Gocco oraz na jej pełną obsługę. Poza Hiszpanią i Polską firma ma swoje sklepy w Portugalii, Francji, Luksemburgu i Meksyku. W Polsce pierwszy sklep został otwarty w marcu br. w Galerii Malta w Poznaniu.

Chilli będzie obsługiwało Gocco w pełnym zakresie. Na początek zaplanowane są akcje z hostessami w popularnych miejscach spacerowych Poznania, akcje ambientowe, event w galerii handlowej, program lojalnościowy dla klientek, kampania internetowa, działania w Facebooku, direct mailing oraz konkurs konsumencki.

Agencja w przetargu pokonała agencje Tequila\Polska, V&P, Kid & Young.