M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Miłosna kampania KitKata

Alicja Szabłowska | 24 marca 2011, 06:00

Firma Nestlé rozpoczyna działania we współpracy z serwisem LoveFilm, by promować Pop Choc.

Nestlé rozpoczyna launch kampanii, której zadaniem jest promocja batonu KitKat Pop Choc w Wielkiej Brytanii. Działania są prowadzone z serwisem LoveFilm pozwalającym na wypożyczanie filmów online. Potrwają od 22 marca do 10 kwietnia br.

LoveFilm jest serwisem, przez który można wypożyczyć film. KitKat stworzył microsite, na którym można obejrzeć wybrany tytuł oraz zagrać w grę "Pop Choc". Aplikacja jest dostępna także w Facebooku. Logo KitKata pojawi się na stronie LoveFilm (m.in. na bannerach).

W październiku 2010 roku KitKat świętował 75. urodziny.

(Źródło: www.brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , , ,