M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Arena Media zdobył budżet mediowy POT

Beata Goczał | 24 marca 2011, 06:00

A BBDO i Proximity budżet reklamowy tej organizacji.

Polska Organizacja Turystyczna wybrała do obsługi mediowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej dom mediowy Arena Media Communications.

W przetargu uczestniczyły też PanMedia Western oraz konsorcjum agencji Infinity Media i Edelman Polska. Ich oferty zostały jednak odrzucone, bo nie odpowiadały – zdaniem POT – treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zaplanowane przez POT działania mają obejmować rynek brytyjski, niemiecki i francuski. Prowadzone będą m.in. w prasie, internecie i na outdoorze. Arena Media ma swobodę podziału budżetu na poszczególne media, pod warunkiem że jego wysokość dla każdego z rynków będzie taka sama. Budżet kampanii oszacowano na ponad 36,5 mln zł.

POT jest pierwszym większym klientem Areny, domu mediowego grupy Havas Media, który działa w Polsce od jesieni ub.r. Jego szefową jest Małgorzata Węgierek. Arena pracuje m.in. dla producenta słodyczy, spółki Kopernik.

Jednocześnie POT wybrał agencję reklamową do realizacji tej samej kampanii. Konsorcjum składające się z agencji BBDO i Proximity pokonało w nim wspólną ofertę agencji Lowe GGK i Lowe Activation. Wartość budżetu na te działania wynosi ponad 6,8 mln zł.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,