M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IDMnet wydzielił nową sieć AdProfile

Marta Daszkiewicz | 24 marca 2011, 06:00

Sieć reklamy behawioralnej oferować będzie produkty bazujące na technologii retargetingu i predykcyjnego targetowania behawioralnego.

22 marca IDMnet wydzielił ze swoich struktur sieć reklamy behawioralnej AdProfile. Pod nową marką oferowane będą wszystkie produkty wykorzystujące technologie retargetingu i predykcyjnego targetowania behawioralnego, do tej pory dostępne w ofercie IDMnet i poszczególnych sieci tematycznych.

AdProfile na starcie zaoferuje reklamodawcom 28 predefiniowanych profili pozwalających na dotarcie do określonych grup docelowych. Profile podzielone zostały tematycznie i przyporządkowane są do pięciu kategorii: Ludzie biznesu, Budujący i urządzający, Ona i on, Zdrowie, Hobby i styl życia.

Za nową markę odpowiedzialni będą Daniel Kondzior, project manager, i Przemysław Jankowski, key account manager.

Uruchomiona została strona internetowa www.adprofile.pl, na której można uzyskać więcej informacji o ofercie AdProfile. W najbliższym czasie planowane jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej nowej sieci w witrynach zrzeszonych w IDMnecie. Zostanie w niej wykorzystana technologia retargetingu.

IDMnet rozwija portfolio marek produktowych od 2009 roku. AdProfile jest szóstą specjalistyczną siecią wydzieloną z oferty IDMnet. Dotychczas wprowadzone zostały: kobieca sieć reklamowa 4clover, sieć budowlana Budowia, sieć farmaceutyczno-medyczna ZdrowieNet, sieć reklamy wideo Clipnet oraz zarządzana wspólnie z AdAction – AdAction Network, specjalizująca się w reklamie w witrynach związanych z grami komputerowymi i szeroko pojętą rozrywką.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,