Firma marketingu internetowego Opcja kontynuuje współpracę z marką Saab.
W poniedziałek ruszyła kampania promocyjna w internecie pod hasłem “Szwedzki Saab 9-5. Z góry ma więcej”, autorstwa tej agencji.
Saab promuje pakiety luksusowego wyposażenia dodatkowego do nowego modelu 9-5 Sedan za jedną trzecią ceny.
Kampania obejmuje m.in. działania w portalach informacyjnych i biznesowych, promocję za pomocą linków sponsorowanych Google oraz innowacyjną formę promocji – w internecie mobilnym.
Kampania skierowana jest do mężczyzn z wyższym wykształceniem, w wieku ponad 40 lat, o nieprzeciętnych zainteresowaniach. Akcja potrwa do końca kwietnia 2011 roku.
Na stronie sprzedażowej Oferta95.saab.pl można wybrać ulubiony model Saaba 9-5 Sedan z pakietem Nordic tańszym do 70 proc.
Partnerami Opcji przy realizacji tej kampanii są dom mediowy ACR i agencja interaktywna Mobilvi.