M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Van Pur Łomża wprowadzi nową markę Shade Cider

Maciej Burlikowski | 24 marca 2011, 06:00

Producent piwa chce otworzyć na polskim rynku nową kategorię napojów alkoholowych - cydru.

Van Pur Łomża, spółka powstała niedawno z połączenia Van Pur SA i Royal Unibrew Polska Sp. z o.o., w której duński Royal Unibrew ma 20 proc. udziałów, wprowadzi na rynek nową markę Shade Cider Apple.

To cydr – lekki, orzeźwiający napój alkoholowy (zazwyczaj o zawartości 2-7 proc. alkoholu), tradycyjnie wytwarzany ze sfermentowanego moszczu jabłecznego. Może być musujący lub nie. Ten produkcji Van Pur Łomża będzie musujący. Zawiera 4,4 proc. alkoholu. Będzie sprzedawany w butelkach 0,33 l i  według naszych informacji w cenie ok. 4 zł za butelkę.

Marka będzie pozycjonowana przede wszystkim dla kobiet. Ważnym elementem strategii komunikacji marki będzie obecność na prestiżowych imprezach i evenetach.

Cydr jest popularny na Wyspach Brytyjskich, w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, we Francji, w Belgii, we Włoszech, w Hiszpanii, krajach skandynawskich, a także u naszych zachodnich sąsiadów.

Przy tym projekcie producent współpracował m.in. z firmą doradztwa marketingowego Touch Ideas.

Obecnie Van Pur Łomża prowadzi kampanię reklamową swojej sztandarowej marki piwa Łomża – patrz MMP24 z 16 marca br.).

Czytaj więcej na temat: , , , , ,