M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Konsorcjum zrealizuje kampanię o bezpieczeństwie na drogach

Maciej Burlikowski | 24 marca 2011, 06:00

Konsorcjum w składzie: Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor zrealizuje kampanię o bezpieczeństwie w ruchu drogowym wartą 5 mln zł.

Konsorcjum, w którego skład wchodzą: agencja reklamowa Legend Group, dom mediowy MEC, agencja public relations On Board PR oraz firma badawcza Pentor, zrealizuje na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury – Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego tegoroczną kampanię społeczną na temat prędkości jako głównej przyczyny wypadków drogowych, w nawiązaniu do hasła "Prędkość zabija. Włącz myślenie”.

Agencje zostały wyłonione w przetargu przeprowadzonym zgodnie ze ściśle określonymi zasadami Banku Światowego, z którego pożyczki kampania jest finansowana. Wartość kontraktu to ponad 5 mln zł brutto.

Kampania, która ma ruszyć w kwietniu, obejmie telewizję, radio, prasę, internet (serwisy WWW, marketing w wyszukiwarkach, kampanie display, działania angażujące społeczności) oraz niestandardowe działania w przestrzeni publicznej.

Zlecenie obejmuje przeprowadzenie jakościowych i ilościowych badań opinii społecznej, przygotowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów, działania z zakresu public relations, organizację eventów oraz kreację i produkcję.

Czytaj więcej na temat: , , ,