Swój nowy magazyn “Think Quarterly” Google opisuje na oficjalnej stronie jako “książkę dla partnerów i reklamodawców”. Ma to być magazyn, dzięki któremu wielkie światowe umysły będą mogły porozmawiać o kluczowych kwestiach w dzisiejszym biznesie.
Magazyn ma swój profil w Twitterze (@ThinkQuarterly), jest też dostępna wersja elektroniczna. Wersja drukowana, licząca 68 stron, została rozdystrybuowana do 1,5 tys. partnerów biznesowych Google’a. Rzecznik prasowy wyszukiwarki porównuje magazyn z newsletterami wysyłanymi przez firmy do swoich klientów.
Pierwszy numer publikacji nosi tytuł “Think Data” i mówi o tym, jak najlepiej wykorzystać posiadane dane do uzyskania optymalnych rezultatów. Można w nim znaleźć teksty napisane m.in. przez Guya Laurence’a, szefa Vodafone UK, czy Tony’ego Fagana, dyrektora ds. badań w Google.
Kolejne numery ukażą się w maju, lipcu i październiku. Każdy ma dotyczyć innej tematyki.
(na podst. “BrandRepublic”)