Kraj

Udany rok Grandes Kochonos

Agencja odnotowała ponad 60-procentowy wzrost przychodów w ub.r.

Agencja Grandes Kochonos zakończyła 2010 rok ponad 60-procentową dynamiką wzrostu przychodów w stosunku do roku poprzedniego (wielkości przychodów nie ujawnia). Taki wzrost został wygenerowany w dużej mierze za pomocą nowego biznesu, którego lista jest dość pokaźna. Nowi, pozyskani przez agencję w 2010 r. klienci to: Play Fresh, Play Biznes, Play Online (należące do P4), Gratka.pl (Polskapresse), Home.pl, Aviva Direct, ING Życie, Legia Warszawa, Media Expert, Decathlon, Domino’s Pizza i Grupa Torfarm.

Po stronie ubiegłorocznych strat agencja zanotowała tylko zakończenie współpracy z Kompanią Piwowarską przy obsłudze marki Lech.

Klienci Grandes Kochonos w zakresie stałej obsługi to: BGŻ, ING Życie, US Pharmacia (Apap Extra), Adamed (Anestelog Max, Nervomix, Oeparol), Dr. Oetker, Hochland (Valbone), Compensa.

Duża liczba nowych projektów spowodowała zwiększenie w ub.r. zatrudnienia w agencji o siedem osób – obecnie Grandes Kochonos zatrudnia ponad 30 pracowników.