Kraj

Joanna Jabłczyńska reklamuje program rabatowy City Handlowego

Bank przygotował konkurs, w którym cztery osoby wygrają 10 tys. zł na zakupy. W promocji wykorzystano wizerunek Joanny Jabłczyńskiej.

Joanna Jabłczyńska reklamuje program rabatowy City Handlowego
Bank Handlowy w Warszawie, operujący pod marką Citi Handlowy, przygotował konkurs pt. „Kupuj z głową”, który ma promować jego program rabatowy dla posiadaczy kart płatniczych banku (umożliwia on zniżki na zakupy produktów i usług w sklepach i puntach usługowych wybranych sieci i marek u ponad 260 partnerów programu). W jego reklamie bank wykorzystano wizerunek aktorki Joanny Jabłczyńskiej.


Konkurs potrwa do 2 maja br., a prowadzony jest poprzez dedykowany site internetowy www.rabatowcy.pl. Uczestnicy mogą zamieszczać na nim nakręcone przez siebie filmy (maksymalnie trzy minuty) na temat: „jak mądrze robić zakupy”, przyporządkowane do jednej z trzech kategorii: Aktywny wypoczynek, Modnie i Trendy oraz Multimedia.

Jury konkursowe wybierze trzech laureatów, czwartego zaś wskaże samodzielnie Joanna Jabłczyńska. Całej czwórce bank ufunduje karty z 10 tys. zł na zakupy we wskazanych przez siebie sklepach, podczas których towarzyszyć im będzie Jabłczyńska. Laureaci muszą wyrazić zgodę na nagrywanie i fotografowanie oraz wykorzystanie swojego wizerunku w celach promocyjnych banku.