M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mood Media wypełni muzyką perfumerie Douglas

Marta Daszkiewicz | 29 marca 2011, 06:00

W 87 sklepach zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio.

Mood Media Corporation, dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z siecią perfumerii Douglas. W 87 sklepach, w 45 miastach w Polsce zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio. Jest to kolejna firma, która wesprze swoją sprzedaż za pomocą rozwiązań sensorycznych (ostatnio na podobne rozwiązanie zdecydował się McDonald's, o czym pisaliśmy w mmp24 z 14 marca)

Do Douglasa trafią urządzenia muzyczne MP Blue wraz z kartą SD, gdzie zapisany będzie specjalnie już stworzony dla tej marki program muzyczny. Oprogramowanie i repertuar będą systematycznie aktualizowane przez internet, tak aby repertuar wpisywał się w wiodące trendy panujące na rynku.

– Dla Douglasa stworzone zostały trzy korporacyjne programy muzyczne: pop, exclusive, lounge oraz dodatkowo events, na wydarzenia specjalne przygotowywane są specjalne spoty i odpowiednia muzyka – informuje Aleksandra Potrykus, country manager w Mood Media Polska.

Umowa została podpisana na trzy lata. Pierwsze montaże rozpoczną się już na początku kwietnia. Zgodnie z planem instalacje we wszystkich salonach Douglas powinny zakończyć się pod koniec maja bieżącego roku.

– Jest to pierwsza perfumeria w Polsce, która zaczęła korzystać z usług Mood Media. Na świecie obsługujemy wiele perfumerii, w tym oczywiście Douglasa – dodaje Potrykus.

Mood Media to międzynarodowa firma zajmująca się dostarczaniem rozwiązań muzycznych i marketingu zapachowego dla sektora detalicznego. W Polsce z jej usług korzystają m.in.: Orsay, Accor Orbis, Mango, Aldo, Mexx, Statoil, Leclerc, Elea.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,