Kraj

Nowy klient i kampania Budowii

Pierwsza kampania dla Semmelrock Stein + Design przebiega pod hasłem "Twój ogród to twój dom. Inspiracje. Trendy. Rozwiązania".

Budowia rozpoczęła współpracę z firmą Semmelrock Stein + Design. Pierwsza kampania, realizowana od 15 marca do 15 kwietnia, ma na celu promocję wśród klientów indywidualnych głównego katalogu produktowego firmy – “Pomysły na Ogród 2011”.

Kampania przebiega pod hasłem “Twój ogród to twój dom. Inspiracje. Trendy. Rozwiązania”. Promuje Semmelrock jako wiodącego producenta szlachetnych kostek brukowych, płyt, ogrodzeń oraz elementów małej architektury w Polsce. Jej celem jest zaznajomienie klientów indywidualnych z najnowszą ofertą firmy, wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży. Jako grupę docelową określono osoby z wykształceniem średnim i wyższym, o zarobkach na poziomie średniej krajowej plus.

Kampania ma charakter zasięgowy. Połączono w niej standardowe i niestandardowe formy graficzne (rectangle, skyscraper, double billboard, expand corner, halfpage). Przewidziana jest również wysyłka bannerów w newsletterze. Wszystkie kreacje prowadzą do specjalnie przygotowanej do promocji katalogu “Pomysły na ogród 2011” strony, prezentującej ofertę firmy. Zamówienie katalogu produktowego przez internautę jest równoznaczne z otrzymaniem prezentu.

Kampania realizowana jest w pakiecie zasięgowym Budowii. Szczególny nacisk położono na działania w serwisach: Wymarzonyogrod.pl, Muratordom.pl, Dom.pl, Swiatogrodow.pl. Kampanię zleciła firma Semmelrock Stein + Design.