Kraj

Biuro reklamy Multikina po znacznych zmianach

Dwa nowe piony, awanse i reorganizacja struktur to wynik rozwoju reklamy kinowej oraz dostosowania firmy do jej obecnej pozycji na rynku.

Biuro reklamy Multikina wyodrębniło w swojej strukturze dwa nowe piony. Joanna Oczkowska na stanowisku head of key clients department pokieruje zespołem zajmującym się obsługą kluczowych klientów, natomiast zespół klientów new business będzie prowadzony przez Klaudię Grabarczyk, head of new business department. Wcześniej obie panie zajmowały stanowiska key account managerów.

Awanse Grabarczyk i Oczkowskiej oznaczają poszerzenie ich kompetencji i zwiększenie odpowiedzialności oraz mają na celu usprawnienie kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi Multikina.

Artur Chmielewski, kierownik ds. sprzedaży specjalnej i sponsoringu, nadal będzie odpowiedzialny za sprzedaż specjalną, sponsoringi projektów specjalnych oraz komunikację i wsparcie sprzedaży BR.

Oczkowska, Grabarczyk i Chmielewski będą raportować bezpośrednio do dyrektor biura reklamy Joanny Zmysłowskiej-Pietrzak.

Zmiany w biurze reklamy są wynikiem dynamicznego rozwoju reklamy kinowej oraz dostosowania struktury firmy do jej obecnej pozycji na rynku reklamy kinowej.

Multikino to pierwsza sieć kinowa w Polsce z całkowicie cyfrową technologią. Oferta sieci reklamowej Multikina obejmie łącznie 34 kina (210 ekranów), w 25 miastach w całej Polsce.