M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy Poland kompleksowo dla MetLife Amplico

Agata Małkowska-Szozda | 29 marca 2011, 06:00

Grupa odpowiada za kompleksową strategię i realizację działań komunikacyjnych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Od piątku 25 marca trwa kampania promująca markę MetLife Amplico, pod którą działają w Polsce: Amplico Life SA, MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, Amplico PTE SA oraz Amplico TFI. Warszawskie biuro Ogilvy odpowiada za kompleksową strategię działań komunikacyjnych, badania pozycjonowania nowej marki oraz planowanie i realizację zintegrowanej kampanii marketingowej.

Projekt koordynuje Gruppa66 Ogilvy, a wspierają ją Ogilvy Brand Consulting, Ogilvy Interactive, Neo@Ogilvy, RedWorks i Mindshare.

Na podstawie wyników badań Ogilvy Brand Consulting zbudowano dla MetLife koncept strategiczny marki: oddanej swoim konsumentom, dbającej o ciągłe podnoszenie jakości usług, godnej zaufania.  Za element budujący spójność kampanii posłużyło hasło: "Dla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała. Może dlatego jesteśmy jednym z największych towarzystw ubezpieczeń na życie".

Na kampanię składają się dwa filmy reklamowe, kampania outdoorowa oraz inne działania, o których firma na razie jeszcze nie informuje.

Oba filmy wyreżyserował angielski reżyser Simon Cheek.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,