M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Instream Media startuje na rynku

Marta Daszkiewicz | 30 marca 2011, 06:00

Nowa sieć reklamy internetowej in-video oferuje zagraniczne witryny.

Na polskim rynku rozpoczyna działalność sieć reklamy in-video Instream Media. Oferuje ona możliwość kampanii reklamowych w popularnych witrynach światowych, takich jak: Nytimes.com, Washingtonpost.com, Bloomberg.com, Wsj.com, Glam.com, Nba.com, Nhl.com, Esn.com (w sumie ok. 200 witryn).

Na ofertę Instream Media składają się: portfolio witryn, grupy celowe oraz duży zasięg treści wideo.

Warszawskie biuro Instream Media, na czele którego stoi Marcin Hołyst jako senior account manager, zajmuje się obsługą domów mediowych, agencji oraz klientów bezpośrednich. Twórcami i założycielami Instream Media są Tomasz Teodorczyk, managing director, i Jacek Wysocki.

- Jako jedyni w Polsce umożliwiamy emisję kampanii w najbardziej renomowanych witrynach świata. Zważywszy, że dziś konsumpcja mediów online bardzo dynamicznie się zmienia, wychodzimy z propozycją kilkumilionowego zasięgu wśród polskich użytkowników, którzy coraz częściej poszukują informacji u źródła, w serwisach ogólnoświatowych – zapewnia Teodorczyk.

Polscy użytkownicy zobaczą reklamę w serwisach ogólnoświatowych zrzeszonych w Instream Media w ojczystym języku.

Tomasz Teodorczyk jest zawodowo związany z rynkiem reklamy internetowej od 2006 r., początkowo jako account manager w ARBOinteractive Polska, później jako account manager w Honki Multimedia. Od ponad trzech lat jako sales director CEE odpowiadał za wdrażanie rozwiązań targetowania behawioralnego Nugg.ad na rynku polskim i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Jacek Wysocki rozpoczynał karierę w Ernst & Young, aby ostatecznie objąć stanowisko new business directora Nugg.ad na rynkach CEE. Od 2008 r. dodatkowo pełnił funkcję business consultanta funduszu venture capital BMP AG.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,