Kraj

Moritz reklamuje szybkie płatności

Citi Handlowy reklamuje rozwiązania oszczędzające czas klientów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSZAOZZuxsq4%22%7D
Bank Citi Handlowy ruszył z kolejną odsłoną kampanii z udziałem Michaela Moritza (o nawiązaniu tej współpracy pisaliśmy w MMP24 z 9 marca 2011 r.). Tym razem dziennikarz radiowy promuje szybkie płatności realizowane przy użyciu naklejki zbliżeniowej (można ją nakleić np. na telefon komórkowy lub odtwarzacz MP3) oraz możliwość korzystania za darmo ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Działania pod hasłem “Citi Handlowy pracuje na Twoje konto” potrwają od 28 marca do 17 kwietnia br. Kampania obejmie zasięgiem telewizję (m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN Siedem, TVN Warszawa, Discovery Chanel, Animal Planet, Discovery World, 13th Street, AleKino!, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, BBC Entertainment, BBC Knowledge, Canal+, Canal+ Sport, Comedy Central, Comedy Central Family, FoxLife, Kino Polska, MTV, TCM, Travel Channel, Universal Channel, Zone Europa, Zone Europa, Zone Romantica) oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MEC.