M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ford rusza z kampanią Focusa

Alicja Szabłowska | 30 marca 2011, 06:00

Dwumiesięczna multimedialna kampania warta jest 4 mln funtów.

Ford rozpoczyna kampanię reklamującą nowy model Focusa na brytyjskim rynku. Budżet opiewa na 4 mln funtów, a działania potrwają dwa miesiące. Obejmą one m.in. spoty telewizyjne oraz działania na outdoorze.

Kreacją spotu zajęła się agencja Ogilvy. Jest on częścią globalnej kampanii zrealizowanej przez WPP Group oraz Mindshare i Wunderman.

Trwający 60 sekund film reklamowy zostanie zaprezentowany w tym tygodniu, pojawi się także wersja 30- oraz 20-sekundowa. Równolegle z działaniami w telewizji rusza kampania na outdoorze (plakaty, telebim Clear Channel na Cromwell Road w Londynie).

1 kwietnia br. rozpocznie się także wyświetlanie spotu w kinach (w założeniu w tym kanale ma go obejrzeć 12 mln osób), a w gazetach pojawią się reklamy. Kampania w kolorowych magazynach ("Men's Health", "Wired", "Four Four Two", "ShortList", "Sport") ruszy w maju i czerwcu br.

Działania w internecie (w tym social media) zaplanowano na kwiecień i maj br. Częścią komunikacji online będzie także gra na Xbox. Oprócz tego poprzez fan page w Facebooku będzie można wygrać wejściówkę na event z okazji launchu nowego Focusa.

W kampanii przewidziano także mailingi (rozpoczną się w maju) oraz reklamę w radiu (sieć Big City Radio).

(na podst. "BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,