Kraj

Reorganizacja menedżerska w Polskapresse

Szef biura reklamy i szefowie marketingu rozstają się z wydawnictwem.

Krzysztof Kawaliło, prezes Oddziału Biuro Reklamy Polskapresse, Dariusz Kasprzak, dyrektor marketingu grupy Polskapresse, oraz Dominik Lachowicz, dyrektor marketingu pionu internet wydawnictwa, odchodzą z firmy. Przedstawiciele spółki nie komentują powodów tych zmian. Na stanowiska odchodzących powołani zostali nowi menedżerowie. Prezesem Polskapresse Oddział Biuro Reklamy został Wiktor Pilarczyk, dyrektorem marketingu i PR Polskapresse – Magdalena Chudzikiewicz, a dyrektorem marketingu pionu internet – Olaf Furmanek.

Pilarczyk dołączył do Polskapresse w styczniu br. jako doradca prezesa zarządu. Magdalena Chudzikiewicz, dotychczas rzecznik prasowy, awansowała w strukturach wydawnictwa. Nadal będzie pełniła obowiązki rzecznika. Nowe stanowisko Furmanka to także awans. Od 2009 r. prowadził projekty pionu internet, m.in. Gruper.pl, bazy danych serwisów

Kawaliło działem reklamy kierował od 2009 r. Także w tym roku funkcję szefa marketingu objął Kasprzak. Na razie nieznane są ich dalsze plany zawodowe.