Kraj

Lukas Bank i proste liczenie [WIDEO]

Bank przekonuje w reklamie, że warunki pożyczki gotówkowej są tak proste, że zrozumie je każdy... nawet profesor matematyki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzSCsl5SDVXg%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D

Lukas Bank kusi konsumentów obietnicą, że każdy pożyczony 1 tys. zł kosztuje 10 zł miesięcznie. Bank twierdzi, że to suma wszystkich opłat: oprocentowania, prowizji oraz podstawowego pakietu ubezpieczeń. Do miesięcznej raty doliczana jest już tylko jej część kapitałowa (kwota kredytu, podzielona przez liczbę rat). Promocja pożyczek potrwa do końca maja br. RRSO dla kredytu 8 tys. zł na rok (12 miesięcznych rat) wraz z ubezpieczeniem na życie wynosi 23,89 proc.

Nowa kampania reklamowa Lukas Banku potrwa od 3 kwietnia do 15 maja br. 30- i 15-sekundowe spoty zostaną wyemitowane m.in. w TVP, Polsacie,TVN, TV4, TVP3, stacjach tematycznych z pakietu At Media, kanałach tematycznych TVN oraz Discovery 6 tys. razy. Autorem kreacji jest agencja TBWA, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Spot wyreżyserował Michał Gazda (to jeden z reżyserów serialu “Odwróceni” i “Usta, usta”).

Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą działania w internecie skupiające się na wyszukiwarce Google. Usłyszymy także spoty radiowe – w stacjach RMF FM, Radiu Zet, Tok FM, Złote Przeboje. Reklamy prasowe i artykuły sponsorowane zobaczymy w dodatkach telewizyjnych m.in. w “Tele Tygodniu”, “Fakcie TV”, “TeleMagazynie” i “Super TV”.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej i radiowej są materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach i centrach kredytowych Lukas Banku. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów.