M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kabanosy Tarczyński przy programie Gessler

Beata Goczał | 31 marca 2011, 06:00

Pierwszy etap wspierania sprzedaży produktu obejmuje sponsoring programu "Kuchenne rewolucje" w TVN.

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa producenta wyrobów wędliniarskich – firmy Tarczyński. Działania promocyjne rozpoczęto od reklamy sponsorskiej emitowanej w programie "Kuchenne rewolucje” prowadzonego przez Magdę Gessler w TVN.

- Tegoroczna kampania jest jednym z pierwszych tak intensywnych działań marketingowych przygotowanych przez firmę Tarczyński. Strategicznie cała kampania promocyjna prowadzona w 2011 roku opiera się na promocji naszego sztandarowego produktu, jakim jest Tarczyński Kabanos Extra - mówi Beata Mroziuk, kierownik marketingu Tarczyński SA.

Przygotowana przez wrocławską agencję marketingową Dynamicom kampania prowadzona pod hasłem "Prawdziwy smak kabanosa” ma charakter ogólnopolski. Celem kampanii jest dotarcie do jak największej liczby konsumentów poprzez budowanie świadomości marki producenta oraz więzi emocjonalnej.

Działania marketingowe obejmują reklamę w mediach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz telewizja tematyczna), radiu RMF FM oraz internecie (billboardy w Onet.pl, kampania behawioralna w Facebooku). Zaplanowano również szereg akcji samplingowych w wyselekcjonowanych sklepach wielkopowierzchniowych oraz intensywne działania skierowane do partnerów handlowych. Wszystkie wydarzenia będą miały wsparcie w zakresie public relations.

Czas reklamowy w telewizji i internecie zaplanował i kupił dom mediowy MPG, a działania w radiu marketer przygotował we własnym zakresie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,