Z zestawienia wynika, że wzrost w przypadku ACNielsen wyniósł 26,9 mln zł, Millward Brown SMG/KRC – 16,4 mln zł, GfK Polonia – 11,5 mln zł, Synovate – 8,2 mln zł, a 4P Research Mix – 4,4 mln zł.
W pierwszej piątce największych firm badawczych w Polsce nie doszło do większych zmian. Prym wiedzie MB SMG/KRC, którego przychody wyniosły 118,7 mln zł. Za nim plasują się ACNielsen – 102,8 mln zł, GfK Polonia – 76,8 mln zł, TNS OBOP – 44,9 mln zł i Grupa Pentor – 42,3 mln zł.
Największe spadki odnotowały ARC Rynek i Opinia (-13,3 proc.), Grupa IQS (-9,56 proc.) i PBS DGA (-9,37 proc.), największe wzrosty były zaś udziałem CBOS (+93,4 proc.), Synovate (+52,98 proc.) i ACNielsen (+35,46 proc.).
Audytowi wyników finansowych za rok 2010 r. poddało się 20 firm badawczych.