Decathlon promuje swoją ofertę dla biegaczy. Kampania skierowana jest nie tylko do amatorów biegania, lecz także do profesjonalistów, którzy szlifują formę przed sezonem. Termin akcji wybrany jest nieprzypadkowo – na przełomie marca i kwietnia zarówno w Polsce, jak i za granicą odbywają się największe imprezy biegowe.
Działania promocyjne Decathlonu prowadzone będą głównie w internecie, m.in. na stronach: Aktywni.pl, Polskabiega.sport.pl, Nasze-bieganie.pl, Run-long.com, Maratonypolskie.pl, Biegajznami.pl oraz na forach o bieganiu. Kampania pojawi się także na witrynach turystycznych.
Całość działań uzupełnią reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google aktywujące się na słowa związane z bieganiem. W miastach, w których Decathlon ma sklepy, kampania pojawia się na outdoorowych tablicach. Promocja biegowej oferty potrwa do 10 kwietnia.
Media dla kampanii zaplanował dom mediowy PanMedia Western. Kreację przygotowała agencja reklamowa Garmont.