Ruszyła trzecia odsłona kampanii marki Hortex pod hasłem “Poczuj smak pasji”. Tym razem bohater spotu udaje się w podróż w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące go pytanie: “Jak stworzyć słodki sok z grejpfrutów?”.
Aktualna kampania promuje sok Hortex Słodkie Grejpfruty. Podobnie jak w poprzednich edycjach reklamie towarzyszy optymistyczna piosenka w wykonaniu kolejnej wokalistki odkrytej w internecie przez Hortex.
Kampania obejmie ogólnokrajowe i tematyczne stacje telewizyjne. 30-sekundowy spot pt. “Hortex – Poczuj smak pasji” będzie emitowany m.in. w TVP, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN24, Animal Planet, Polsat Cafe i potrwa kilka tygodni. Dodatkowo wprowadzeniu Hortex Słodkie Grejpfruty towarzyszą działania w mediach społecznościowych (Facebook i YouTube) oraz wsparcie BTL.
Za kreację kampanii odpowiada Euro RSCG Warsaw, a za zakup i planowanie mediów – MEC.