M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agros Nova reorganizuje marketing

Joanna Dziwisińska | 4 kwietnia 2011, 06:00

Monika Kolano-Wysokińska obejmuje kierownictwo marketingu w Agros Novej. Z firmy odszedł Andrzej Łęgosz, dotychczasowy szef marketingu.

Monika Kolano-Wysokińska została szefem marketingu firmy Agros Nova. Zastąpi na tym stanowisku Andrzeja Łęgosza, który w związku z nowymi planami zawodowymi odchodzi ze spółki. Obecnie ma zająć się nowymi przedsięwzięciami biznesowymi poza branżą FMCG. Bliższe szczegóły na ten temat nie są znane. Kolano-Wysokińska ostatnio była członkiem zarządu i dyrektorem marketingu Kotlin Dystrybucja, spółki zależnej Agros Novej.

Przypomnijmy, że w styczniu br. nowym prezesem i dyrektorem generalnym firmy został Marek Sypek, poprzednio dyrektor zarządzający regionu Europy Środkowej i Wschodniej Johnson & Johnson Consumer & OTC.

Wraz ze zmianą szefa marketingu firma wprowadza także nową strategię marketingową oraz strukturę działu marketingu. Obecnie marketer zamierza mocniej zaangażować się w rynku przetworów owocowo-warzywnych i potraw gotowych. W ciągu ostatnich miesięcy, po wejściu do spółki nowego właściciela funduszu IK Investment Partners, zakończono integrację Kotlin Dystrybucja z Agros Novą oraz transakcję sprzedaży spółki Elbro (mrożonki).

Nowa struktura marketingu Agros Nova Brands została dopasowana do nowej koncepcji marketingowej. Zarządzanie kategorią napojów obejmuje Agnieszka Kijek, head of juices, nectars, still drinks category (marki m.in.: Fortuna, Karotka, Garden, Pysio, Tarczyn i DrWitt). Michał Joachimiak pokieruje całą marką Łowicz (awans na stanowisko group brand managera). Przemysław Pawlak po integracji z Kotlin Dystrybucja będzie group brand managerem tego brandu oraz marek Krakus i Włocławek. Za dział analiz i badań konsumenckich odpowiada Dariusz Zbiróg, research manager.

Z firmą rozstali się Sylwia Kocoń, dyrektor kategorii, Marcin Filipiak, kierownik marki, a wkrótce odejdą Monika Barańska, kierownik kategorii, i Aleksandra Nowak, kierownik marki w zespole Fortuny. Odpowiedzialność za markę Fortuna przejmuje Maciej Solarek, senior brand manager.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,