Firma FoodCare rozpoczęła rozmowy z jednym z najbardziej znanych sportowców, golfistą Tigerem Woodsem. Jak informuje spółka, gwiazda miałaby stać się twarzą napojów Tiger Black.
– Nie liczyliśmy Tigerów, po prostu rozpoczęliśmy rozmowy z tym najbardziej rozpoznawalnym. Połączenie energii, dynamiki, precyzji i niewiarygodnej skuteczności Tigera Woodsa z inspiracyjnym charakterem napojów, które oferujemy pod marką Tiger Black, będzie połączeniem na miarę Masters – powiedział Wiesław Włodarski, prezes zarządu firmy FoodCare. Szczegóły na temat współpracy z golfistą nie są znane.
W odpowiedzi na informacje spółki FoodCare Dariusz Michalczewski napisał: “Obecnie na bazie podpisanej umowy wyłącznym licencjobiorcą, a co za tym idzie jedynym producentem napojów Tiger są spółki z Grupy Maspex Wadowice. Proces przeciwko firmie FoodCare jest w toku i zapewne będzie dosyć długo trwał. Wobec tej sytuacji nie bardzo rozumiem, jaki produkt Tiger Woods miałby reklamować. Nie sądzę również, aby biorąc pod uwagę stan prawny, Tiger Woods był zainteresowany rozpoczęciem jakiejkolwiek współpracy z firmą Foodcare”.
Również przedstawiciele Maspeksu uważają, że obecny komunikat FoodCare ma jedynie wywołać szum medialny. “Zgodnie z postanowieniem sądu apelacyjnego w Krakowie na czas trwania procesu (FoodCare – przyp. red.) ma zakaz wprowadzania do obrotu i reklamy wszystkich produktów zawierających oznaczenia Black Tiger, Tiger Vit lub jakiekolwiek inne oznaczenie z elementem Tiger, niezależnie od sposobu jego przedstawiania” – czytamy w oświadczeniu spółki Maspex.