Kraj

Wituszyńska w zespołe MTV Networks Polska

Była menedżer Loyalty Partner będzie teraz odpowiedzialna za realizację kompleksowej oferty marketingowej i reklamowej MTV.

Ewa Wituszyńska objęła stanowisko marketing partnerships directora w pionie komercyjnym MTV Networks Polska. Jest to nowe stanowisko w firmie. Wituszyńska będzie odpowiadać za zintegrowane działania marketingowe 360 stopni, współpracę z domem mediowym i innymi dostawcami, organizację eventów firmy i komunikację.

Do jej zadań będzie również należało wsparcie działu commercial partnerships w tworzeniu nowych produktów, usług, ofert oraz dużych eventów komercyjnych. Wituszyńska zajmie się także nadzorem nad aliansami marketingowymi MTV Networks Polska. Podlegać jej będą działy marketingu oraz komunikacji. Na czele pionu komercyjnego stoi Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych MTVNP.

Poprzednio Wituszyńska pracowała w Loyalty Partner, gdzie od 2009 roku była senior key account managerem i odpowiadała m.in. za działania marketingowe ATL i BTL oraz projekty dla największych partnerów programu Payback. Wcześniej związana była m.in. z wydawnictwami Bauer oraz Hachette Filipachi Burda Media (wcześniej Interdeco Hachette Filipachi Polska).