Kraj

Troje aktorów dla ING Życie

Firma szykuje intensywną kampanię nowego ubezpieczenia Sposób na Przyszłość.

ING Życie w przyszłym tygodniu ruszy z intensywną kampanią reklamową (z wykorzystaniem telewizji i innych mediów) nowego produktu ubezpieczeniowego o nazwie Sposób na Przyszłość. Zarówno szczegóły nowej oferty ubezpieczeniowej, jak i kampanii marketingowej wspierającej jej wprowadzenie ubezpieczyciel zaprezentuje w przyszłym tygodniu.

Nam udało się ustalić, że Sposób na Przyszłość będzie wspierała intensywna kampania (m.in. do emisji w telewizji trafią prawdopodobnie dwa spoty telewizyjne), w której będą występować: Piotr Miazga, znany z serialu “M jak Miłość”, jako reklamowy Janusz, oraz Katarzyna Kurylońska (m.in. “Testosteron” i role w serialach) i Anna Kózka (głównie role serialowe), które wcielą się w role jego kolejnych wybranek serca.

Komunikację ATL przygotowują agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy PanMedia Western.