M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Domy mediowe mówią "nie" negocjacjom równoległym z Polpharmą

Joanna Dziwisińska | 11 kwietnia 2011, 06:00

Dzień przed jednym z kolejnych etapów spotkań przetargowych Polpharmy wszystkie domy mediowe nie zgodziły się na negocjacje równoległe.

W czwartek 7 kwietnia br. domy mediowe wspólnie podjęły decyzję, że nie zgadzają się na negocjacje równoległe w przetargu na obsługę mediową Polpharmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Taki miał być kolejny etap tego konkursu.

Przypomnijmy, że w przetargu biorą udział cztery domy mediowe: Macroscope OMD, ZenithOptimedia, MediaCom Warszawa i Universal McCann. Jak wynika z naszych informacji, przedstawicielem agencji było SAR. Paweł Tyszkiewicz, dyr. generalny SAR, nie skomentował zaistniałej sytuacji.

Przedstawiciel jednej z agencji biorących udział w przetargu, chcący zachować anonimowość, stwierdził, że jest to sygnał, iż branża nie zgadza się na tego typu praktyki przetargowe. Według naszych źródeł Polpharma zrezygnowała z negocjacji równoległych na rzecz porównania ofert i negocjacji indywidualnych.

Procedury przetargowe nadzoruje AT Kearney. Ostatni przetarg mediowy Polpharma przeprowadziła w 2007 r. W ub.r. marketer na reklamę wydał 98,5 mln zł, a rok wcześniej – 62,4 mln zł (Kantar Media).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,