Nowe reklamy Desperados na YouTube stworzone przez Dufresne Corrigan Scarlett, agencję kreatywną z Francji, i Mediamonk, agencję produkcji cyfrowej, zachęcają użytkowników serwisu do wzięcia udziału w imprezie.
Użytkownicy najpierw muszą określić swój wiek, aby zostać zaproszonymi na imprezę i powitanymi przez innych. Później zostają zapytani, czy chcą zaprosić do zabawy swoich znajomych z Facebooka. Następnie wystarczy przebić się przez ścianę, gdzie impreza trwa na dobre.
Reklama kończy się, kiedy jedna z imprezujących dziewczyn pozakazuje swój tatuaż na ramieniu – logo Desperados, które inny uczestnik zabawy fotografuje telefonem komórkowym.
Użytkownicy mogą później skomentować reklamę na Twitterze lub w Facebooku i wysłać zaproszenia na imprezę swoim znajomym.
Kampania wystartowała 5 kwietnia. Do godz. 12 w piątek 8 kwietnia obejrzało ją ponad 80 tys. osób ze 100 krajów.
Desperados podąża śladem firmy Tippex, która jako pierwsza umieściła na YouTube reklamę interaktywną, w której użytkownik sam mógł zdecydować, co zrobi myśliwy celujący z broni do niedźwiedzia grizzly.
(na podst. “BrandRepublic”)