Kraj

"Moje Logo" - nowe pismo o telefonii komórkowej

"Moje Logo" to nowe pismo skierowane do osób zainteresowanych telefonią komórkową. Pierwszy numer ukazał się z datą luty 2002 r....

“Moje Logo” to nowe pismo skierowane do osób zainteresowanych telefonią komórkową. Pierwszy numer ukazał się z datą luty 2002 r. Pismo jest miesięcznikiem, a jego nakład wynosi 50 tys. 1 egz. pisma kosztuje 3 zł. “Pomysł na wydawanie tytułu zrodził się po zapoznaniu się z podobnym pismem, na które natknęliśmy się w Berlinie. W Niemczech pismo o takiej tematyce cieszy się sporą popularnością. Postanowiliśmy sprawdzić, czy jest zapotrzebowanie na tego rodzaju tytuł na polskim rynku” – mówi Jacek Staszewski, redaktor naczelny pisma i dyrektor ds. marketingu Media Net Interactive. Wydawcą pisma jest spółka Marengo, należąca do Media Net Interactive. Tematyka pisma związana jest przede wszystkim z telekomunikacją i usługami z zakresu technologii GSM (SMS, logo, melodie, serwisy informacyjne). “W najbliższym czasie zamierzamy rozwijać tematykę dotyczącą powiązań GSM i Internetu” – mówi Staszewski. Pismo skierowane jest do osób zainteresowanych telefonią komórkową i związanych z branżą telekomunikacyjną. “W grudniu 2001 r. i w styczniu br. robiliśmy test wśród studentów i młodych ludzi do lat 30, dotyczący zapotrzebowania na pismo o takiej tematyce. Wynikało z niego, że pismo znajdzie odbiorców w Polsce” – mówi Staszewski. Przez cały luty trwa kampania wspierająca pojawienie się tytułu na rynku. Głównym medium są citylighty zlokalizowane w najbliższym sąsiedztwie dworców PKP w 7 miastach Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Szczecin, Poznań, Gdańsk i Wrocław). Wykorzystano nośniki firmy Inmedio, której właścicielem jest HDS Polska. Projekt plakatu przygotowało studio graficzne wydawcy. Firma Media Net Interactive zajmuje się m.in. usługami audiotele i telemarketingiem. Współpracuje też z duńską firmą IBC, twórcą i dystrybutorem usług za pośrednictwem sieci GSM. (PM)