Dzisiaj wiosenna kampania wizerunkowo-produktowa Radia Zet przechodzi w drugą fazę. Na antenie pojawią się trzy nowe audycje prowadzone przez Macieja Maleńczuka, Rafała Rutkowskiego i Martynę Wojciechowską. Kto zostanie na dłużej na antenie, zadecydują słuchacze. O tej kampanii, która ma na nowo pozycjonować stację, pisaliśmy szerzej w MMP24 z 4 kwietnia br.
W telewizjach pojawią się trzy nowe reklamy. Każda z nich promuje inną audycję nowych gwiazd stacji. Spoty utrzymane są w humorystycznej konwencji. W każdym z nich gwiazdy prezentują swoje programy oraz zachęcają do oddania na siebie głosów.
Spoty będzie można zobaczyć w telewizjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, w stacjach pakietu TVN oraz w większości stacji tematycznych. Emitowane będą do końca trwania głosowania, czyli do 8 maja br. Do tego czasu potrwają również kampanie w prasie i internecie.
Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja Brasil. Spoty reżyserował Maciej Kowalczuk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia Group.