M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

N sięga po klientów konkurencji [WIDEO]

Alicja Szabłowska | 12 kwietnia 2011, 06:00

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Wystarczy Twój podpis".

8 kwietnia br. telewizja N rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem "Wystarczy Twój podpis". Kampania jest skierowana do abonentów innych dostawców usług telewizyjnych i ma na celu zachęcenie do przejścia do telewizji N. Działania komunikują łatwość zmiany dostawcy oraz zachęcają darmowym trzymiesięcznym okresem.

Reklama telewizyjna emitowana jest w stacjach: TVP1, TVP2, TVP Polonia, TVP Kultura, TVP Historia, TVN, TVN Style, TVN Siedem, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN24, Puls, Rebel, 4fun.TV, Zone Romantica, Movies 24, Nat Geo Wild, Sportklub, History, BBC Cbeebies, AXN Sci-Fi, Travel Ch, 13th Street Universal, TCM, Foxlife, Animal Planet, Discovery, Discovery Science, TLC, Discovery World.

Od 11 kwietnia kampania jest prowadzona również w stacjach radiowych: Chilli Zet, Antyradio, RMF FM i w Grupie Radiowej "Time" oraz wspierana działaniami w internecie (Onet.pl, O2, Gadu-Gadu, Facebook i Nk.pl). Ponadto od 18 kwietnia ukażą się reklamy w TV-guide’ach: "Tele Tydzień", "To i Owo" i "Gazeta Telewizyjna" – dodatek telewizyjny "Gazety Wyborczej".

Marketer nie podaje, kiedy zakończy działania reklamowe.

Autorem kreacji jest agencja PZL. Animację do kampanii telewizyjnej przygotowało studio Animade, a kreacje internetowe agencja Next. Media zakupił Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,